پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 140185
کي‌روش: ايران به خوبي خواهد درخشيد
تاریخ انتشار : 1393/10/25 09:04:59
نمایش : 1213
پس از برگزاري اولين بازي موفق ايران در رقابت‌هاي جام ملت‌هاي آسيا ۲۰۱۵، کنفدراسيون فوتبال آسيا طي گزارشي به نکاتي درباره اين بازي و تيم ملي فوتبال ايران اشاره کرد.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، کنفدراسيون فوتبال آسيا با انتشار گزارشي از پيروزي دو بر صفر ايران مقابل بحرين در رقابت‌هاي جام ملت‌هاي آسيا ۲۰۱۵ نوشت: کارلوس کي روش معتقد است که ديدار اول ايران مقابل بحرين در رقابت‌هاي جام ملت‌هاي آسيا ۲۰۱۵ که با نتيجه ۲ بر صفر به پايان رسيد، نشانگر آينده درخشان تيم ملي فوتبال ايران است.

به دنبال مصدوميت پژمان منتظري و هاشم بيگ‌زاده، با نظر سرمربي ايران مرتضي پورعلي گنجي و وريا غفوري توانستند در کنار مهرداد پولادي و سيدجلال حسيني در خط دفاع ايران عملکرد خوبي را به اجرا درآورند و گل‌هاي قهرمان سه دوره از رقابت‌هاي جام ملت‌هاي آسيا را احسان حاج صفي و مسعود شجاعي به ثمر رساندند.

کنفدراسيون فوتبال آسيا در ادامه گزارش به صحبت هاي کارلوس کي روش اشاره کرده است: جاي خوشحالي دارد که ما توانستيم با برخي محدوديت‌ها اينجا حضور داشته باشيم. مهمتر آن که ما در مهمترين تورنمنت آسيا حضور پيدا کرديم و اولين بازي خود مقابل بحرين را با دو بازيکن جوان همچون مرتضي پورعلي گنجي که تاکنون در مسابقات رسمي حضور نداشتند، برگزار کرديم.

کارلوس کي روش معتقد است: ما نياز داريم که تصميمات‌مان را براساس واقعيت ها بگيريم. در حال حاضر ۲ بازيکن‌مان را از دست داديم کساني که اينجا حضور ندارند. بنابراين در صورت عدم حضور آنها بايد به بازيکنان شايسته اي که به آنها اعتماد داريم فرصت حضور در ميدان را بدهيم. زماني که من به ايران آمدم، ما تنها ۱۲ يا ۱۴ بازيکن آماده براي حضور در تيم ملي داشتيم. اما پس از چهارسال امروز همه چيز تغيير کرده است و کاري که ما کرديم اين بود که شروع به يافتن گزينه هاي جديد و مستعد کرديم که آينده تيم ملي ايران را بتوانند به خوبي رقم بزنند.

در ادامه گزارش کنفدراسيون فوتبال آسيا، نظرات کي روش در مورد بازي ايران مقابل بحرين مطرح شده است: ايران در بازي اول خود در گروه C شروع دلنشيني داشت. پس از به ثمر رساندن اولين گل ايران مقابل بحرين توسط احسان حاج صفي، در نيمه دوم و در ۱۹ دقيقه باقي مانده به پايان بازي، گل دوم مسعود شجاعي پيروزي ايران را قطعي کرد. بازي مقابل بحرين سخت تر از آن بود که تصور مي کرديم. آنها در ۱۰ دقيقه ابتداي بازي از ما خيلي بهتر بودند ولي تيم در ادامه توانست منسجم شود و کنترل بازي را به دست بگيرد. پس از ۱۰ دقيقه ما توانستيم توپ را در زمين حريف نگه داشته و فرصت به ثمر رساندن سه گل توسط دژاگه را نيز کسب کنيم. آن زمان بود که من فکر کردم که بازي در دستان ماست و از فرصت هايمان به بهترين وجه استفاده کرده‌ايم، پس بايد شانس پيروزيمان را قطعي کنيم.

سرمربي تيم ملي ايران در پايان گفته است: در کل پيروزي خوبي را کسب کرديم. تيم بحرين هميشه با انگيزه خوبي وارد ميدان مي شود. وقتي که آنها بازي را دو بر صفر به ما واگذار کردند، تلاش براي حمله کرده و با حرکت مهاجمانشان ما را غافلگير مي کردند.
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html